Livet med Islandshästar som passion och livs glöd

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Hanna Andertun - 21 mars 2012 20:49

Som sagt så för er som inte vet så jobbar jag på en ridskola och ansistent i stallet.



Jadu det blev rett så stressigt idag efter som när man kommer till atallet så ser man att alla unghästar och värksamhets stona blandat sig och det var bara 3-4 hästat som var i rätt sel av hagen. :/


 

Det hela slutade med att torbjörn spikade fast en bräda tvärs över ingången till slussen till verksamhets stona efter att unghästarna hade spräng hagen för tredje gången.

Dagens jobb kläder gyumpa skor och skoteruverall.

Av Hanna Andertun - 21 mars 2012 15:33

Har våren kommit eller är det Blömmen som e tidi??


 

Så här se de ut i rabarta hem.

DEt är ju bara MARS och blömmen har kommit.

Julgranen jag satte upp innan snön kom...


Min cyckel

...

Riktigt fint väder var det idag....

Presentation


Jag är en tjej som har mycket vilja men ändå älskar Islandshästar och till de vistas i stallet väldigt ofta. Går på Naturbruks gymnasiet med linriktning Häst. I denna blogg kan du läsa/se bilder om det mesta som händer i vardagen och på Tävling, allt ifrå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards