Livet med Islandshästar som passion och livs glöd

Direktlänk till inlägg 5 maj 2012

Snö i Maj månad?????

Av Hanna Andertun - 5 maj 2012 15:41

Man blir ju bara mer deprimerad än någon sinnnnnn.

Det har kommit ca 1dm sön idag/natt och jag som hade hoppas på att få uppleva lite sommar innan man åker på praktik om en och halv vecka till GBG!!!  


För er som inte vet så ska ja på praktik till en Islandshäst gård som heter Stall Tofta lite nordväst om Götrborg och inte så långt ifrån Kungälv... Det kommer bli super intresant och roligt med nytt ställe och nya rutiner.  

Hoppsbara på det finns tid att ladda upp lite bilder under praktiken...   


   

En bild jag tog för ett tag sedan....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Andertun - 24 oktober 2012 16:32


Äntligen kan man slänga TEORIBÖCKERNA i SOPTUNNAN!!!!! FÖR JAG HAR TAGIT KÖRKORTET!!!     ...

Av Hanna Andertun - 7 juli 2012 22:12

Oj!! Nu blev det ett pag sedan igen bloggen blev uppdaterad men det är inte för att det inte har hänt något utan för att det har hänt så mycket så det har inte bloggen har hunnits med.   Nu kommer då en uppdatering som mamma ville jag skulle göra...

Av Hanna Andertun - 7 maj 2012 16:04


Då var Svets grundkursen slut och då är det ju tradition att läraren bjuder på TÅRTA. Men igentligen har vi en lektion till men nästa vecka men då är jordbrukarna borta på praktik så då skulle det vara bara jag där men så var läraren så snäll och stä...

Av Hanna Andertun - 6 maj 2012 14:28

Då har jag anmält mig till en ny islandshästar tävling den 12 MAJ men denna gång med en ny häst och nya tävlingsgrenar.DET HÄR KOMMER BLI SUPER ROLIGT!!!!!!!!   Idenna tävling så är det så att tävlingen äger rum i Bygdeträsk utanför Skellefteå o...

Av Hanna Andertun - 1 maj 2012 13:25

Så var det varborg igen och det firades i Vännäs på Fridhem..   Det var en riktigt stor brasa blev det...   Ida och Matteus   ---   Riktigt mycket och tjock rök blev det...   Gänget....          Riktigt trevligt...

Presentation


Jag är en tjej som har mycket vilja men ändå älskar Islandshästar och till de vistas i stallet väldigt ofta. Går på Naturbruks gymnasiet med linriktning Häst. I denna blogg kan du läsa/se bilder om det mesta som händer i vardagen och på Tävling, allt ifrå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards