Livet med Islandshästar som passion och livs glöd

Alla inlägg under januari 2012

Av Hanna Andertun - 22 januari 2012 14:18

I fredags vann jag kampen mot Sony Ercisson och fick äntligen som jag ville. Efter att jag har lämnat i mobilen ca 4-5 gånger med samma PROBLEM så gav dem upp och jag fick som jag ville, nämligen att jag fick en helt NY mobil!!


Den gamla: Sony Ericsson X10 Mini



Den nya: HTC Wildfire S (Vit)

Av Hanna Andertun - 20 januari 2012 08:45

Som ni ser i överskriften har min skoldator gått sönder på något sätt, så jag måste lämna in den. Sen så nästa vecka åker jag iväg på semester. Så det kommer defenetift inte komma några uppdateringar då, men  så fort som möjligt när jag kommer hem kommer det komma mycket bilder och även en del av dagboken som kommer att skrivas. :) 


Ni får ha det underbart här i SVERIGE medan jag blir stekt av solen UTOMLANDS!!



"Soley från Tavelsjö"  

Presentation


Jag är en tjej som har mycket vilja men ändå älskar Islandshästar och till de vistas i stallet väldigt ofta. Går på Naturbruks gymnasiet med linriktning Häst. I denna blogg kan du läsa/se bilder om det mesta som händer i vardagen och på Tävling, allt ifrå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards